Tereovalva
bubblegumcrash:

Dr. Slump

bubblegumcrash:

Dr. Slump

yourunderwaterskies:

iamtonysexual:

lillianjessica:

missgreenie14:

kibbits:

cosmicnaut:

ok so I literally just made the best discovery of my artistic career
it’s basically an easy to use pose-making program with a doll. You can pose it in any pose you can imagine and view it from any angle
and this program is entirely FREE
it’s a bit of a thing to get installed and set up so I’ll write a tutorial for it later but
holy shit guys
i made that pose you see up there in like 5-6 minutes. This is fucking revolutionary. I have such a problem with poses and this is a toy that is better than any artist mannequin you can have irl. Holy shit.
http://www.daz3d.com/
it’s called daz studio 4.5 and it’s in the free section if you wanna try to install it without me explaining

Oh man! This is awesome, thank you!

THERE IS A GOD

holy shit thank you for sharing!!

Ooh ooh Ashley Ashley look
idk if you’d need this but it might be helpful for you maybe!

hazmad, multiversecafe

yourunderwaterskies:

iamtonysexual:

lillianjessica:

missgreenie14:

kibbits:

cosmicnaut:

ok so I literally just made the best discovery of my artistic career

it’s basically an easy to use pose-making program with a doll. You can pose it in any pose you can imagine and view it from any angle

and this program is entirely FREE

it’s a bit of a thing to get installed and set up so I’ll write a tutorial for it later but

holy shit guys

i made that pose you see up there in like 5-6 minutes. This is fucking revolutionary. I have such a problem with poses and this is a toy that is better than any artist mannequin you can have irl. Holy shit.

http://www.daz3d.com/

it’s called daz studio 4.5 and it’s in the free section if you wanna try to install it without me explaining

Oh man! This is awesome, thank you!

THERE IS A GOD

holy shit thank you for sharing!!

Ooh ooh Ashley Ashley look

idk if you’d need this but it might be helpful for you maybe!

hazmad, multiversecafe

archiemcphee:

Today, thanks to Romanian photographer Remus Tiplea, we learned that Damselflies enjoy playing peekaboo, or at least they do in his backyard in Negreşti-Oaş, Romania. We had no idea that these delicate insects are also adorably shy.

Visit Remus Tiplea’s National Geographic profile to check out more of his photographs.

[via Faith is Torment]

psych-facts:

Tod Meets Vixey

025geru:

025geru:

searching for writers that would give me a 1-10 page story to illustrate. theme is : girls. 
read GRRRLS at tapastic 
 contact me on fb if you’re interested in writing for me 

a  lot of people have contacted me but then stopped responding after a while..so i need your help again ): ! please reblog if you feel like this could be something of interest to your followers!

GERU IS COOL HER ART IS COOL take a look!! She’s illustrating short stories blabla look what’s written above haha
If you like to write short stories maybe you could collaborate :D

025geru:

025geru:

a  lot of people have contacted me but then stopped responding after a while..so i need your help again ): ! please reblog if you feel like this could be something of interest to your followers!

GERU IS COOL HER ART IS COOL take a look!! She’s illustrating short stories blabla look what’s written above haha

If you like to write short stories maybe you could collaborate :D

invocative:

I’m going to express all my emotions this way from now on.

nevver:

Space is the place, Heather Penn

bluekomadori:

This took me sooo long to finish, my wrist hurts now ;_;

bluekomadori:

This took me sooo long to finish, my wrist hurts now ;_;

explainervideo:

Shock-wave of dying star - colored 4 year time lapse.

explainervideo:

Shock-wave of dying star - colored 4 year time lapse.

explainervideo:

Space nebula

explainervideo:

Put your trust in Physics!

explainervideo:

Put your trust in Physics!

explainervideo:

How snake venom works!  follow us to educate yourself